Hotel Hebron og FLD – et mangeårigt og trofast samarbejde

Peter U. Bech har gennem de sidste 12 år drevet Hotel Hebron, som er en del af Best Western koncernen. Hotellet var det første i området og kom til i 1898. Siden da har hotellet med sin charme og autentiske aura været en fast del af Vesterbros historie.

Hotel Hebron arbejder dagligt for at skabe oplevelser for hotellets gæster. Helhedsoplevelsen skal være omdrejningspunktet, og hos Hotel Hebron er det ikke unormalt, at kunderne bliver budt velkommen hjem. For hotellet har så mange stamgæster, at hotellet også er blevet en del af gæsternes ’hjem’.

 

Stigende konkurrence betyder skærpede krav til vedligehold

Hotel Hebron rummer 100 værelser og har en belægningsgrad på 90%. De seneste år har København slået igennem på den internationale scene som en attraktiv turistby, og det kan man mærke i hotelbranchen. Men det betyder samtidig stigende konkurrence og skærpede krav til, hvad man skal kunne tilbyde. Derfor fylder det meget for Peter U. Bech, at hotellet hele tiden bliver opdateret og vedligeholdt.

 

Gensidig forståelse for den daglige drift

Samarbejdet med FLD begyndte med en større renovering af hotellet. I dag består samarbejdet af afhjælpende vedligehold og service af hotellets el- og VVS-installationer samt løbende renoveringsopgaver. Hele tiden har der været stor fokus på at bevare sjælen i bygningen, og arbejderne skal altid udføres så skånsomt som muligt. Det stiller store krav til medarbejderne hos FLD. De har efterhånden været med til alt fra energioptimering og modernisering af hotellet til de daglige serviceopgaver indenfor el og VVS.

Hotellet har stor fokus på, at man benytter benytter de rigtige samarbejdspartnere, som har forståelse for, at hotellet er en døgnåben forretning. ”Normalt ville et hotel som vores holde lukket under større renoveringer for at kunne arbejde uden at være til gene for gæsterne. Men Finn L. & Davidsen er medvirkende til, at det ikke er nødvendigt. Der er en gensidig forståelse for, at den daglige drift kører, og at der ikke bliver larmet fra morgenstunden. Der bliver taget hensyn til kunderne”, forklarer Peter Bech.

 

Skarp projektstyring er nøglen

Det er snart 8 år siden, at FLD blev valgt som Hotel Hebrons faste servicepartner på el og VVS. En af årsagerne til, at samarbejdet stadig består, er ifølge Peter Bech FLD’s professionelle håndtering af opgaverne på hotellet. Peter Christiansen fra FLD’s Amager afdeling har været med fra begyndelsen og er stolt over at have stor del i samarbejdet med hotellet: ”Det gør mig virkelig glad. Her er så rart at komme. Der er tillid til hinanden og en ligeværdighed, der gør, at man lige går den ekstra mil for kunden”, fortæller han. ”Vi har igennem renoveringerne blandt andet afleveret 12 værelser før tid. Vi ved, hvor vigtigt det er for hoteldriften, at de kommer i brug igen så hurtigt som muligt. Derfor er det vigtigt for mig altid at se på, hvor tingene kan optimeres. Så skrider tidsplanen ikke”.

 

FLD har været med til flere projekter hos Hotel Hebron gennem årene:

  • Totalrenovering og modernisering af hotellets fælles arealer
  • Renovering af badeværelser i etaper
  • Energioptimering med omlægning af varmeinstallationer fra el- til vandbåret gulvvarme
  • Skoling af hotellets medarbejdere i egen håndtering og kontrol af sikring og relæer
  • Løbende og afhjælpende service indenfor el og VVS
Ønsker du også en trofast samarbejdspartner til dine el- og VVS-opgaver?

Kontakt os for en uforpligtende snak. Vi står klar til at hjælpe dig:

Torben Gram | Finn L. & Davidsen | FLD


Torben Gram, El sektionschef

Tlf.: 30 16 08 65
Mail: torben@fld.dk

 

Anders Spiegelhauer | VVS sketionschef | Finn L. & Davidsen | FLD


Anders Spiegelhauer, VVS sektionschef

Tlf.: 22 10 56 53
Mail: anderss@fld.dk

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk