Vi tager hånd om jeres forsikringsopgaver

Vi servicerer nogle af landets største forsikringsselskaber og sørger for hurtigt at udbedre skaden, så deres kunder kan komme tilbage til dagligdagen.

Med mere end 15 års erfaring og over 20.000 anmeldelser har vi opnået en vis erfaring med udbedring af skader på den bedste og hurtigste måde. Vi kan stadig blive overraskede, men vi er vant til at håndtere lidt af hvert.

Med et fast hold af mangeårige underentreprenører kan vi hurtigt reagere og tænke ud af boksen, når en sag kræver ekstra opmærksomhed.

Hurtig reaktionstid er vigtig i enhver sag. Korrekt sagsbehandling giver forsikringstageren en tryg oplevelse, når vi sammen har den videre dialog omkring løsning af sagen.

Fire fag fra samme entreprenør

Vi har gjort det til vores mærkesag at skabe det bedste forløb for både kunde og samarbejdspartner. Derfor har vi omlagt vores forretning til en full-service løsning med flere fag under samme tag for i fællesskab at kunne tilbyde slutkunden det bedste  skadeforløb.

Hos FLD får I: El, VVS, tømrer og murer med i samarbejdet

Mindre kørsel, større samspil mellem fagene og bedre kommunikation er blot nogle af de fordele, I opnår ved et samarbejde med FLD om en totalløsning ved udbedring af forsikringsskader. Affugtning, tørretid, materialelevering, osv. er alle typiske aktiviteter i et udbedringsforløb, som hurtigt giver ophold i tidsplanen og får ventetiden for slutkunden til at føles lang. Står man først med en skade, er det for mange altafgørende hvor hurtigt, man kan komme tilbage til hverdagen.

Overlap og samarbejde mellem vores faggrupper har vist sig at have stor betydning for hurtigheden af et sagsforløb. Men det er ikke blot fag, der hjælper hinanden. Det er kollegaer fra samme hus, som står skulder ved skulder for at give kunden den bedste oplevelse. Når vi undgår ophold i arbejdsflowet som følge af ventetid på den næste håndværker, men i stedet fokuserer på i fællesskab at nå i mål, giver det en langt bedre oplevelse for alle involverede.

Vi råder derfor selv over de fag, som oftest er en del af vores forsikringssager. Det betyder også, at vi sjældent skal ud og indhente tilbud fra travle underentreprenører. Det viser sig hurtigt i form af mere effektiv kommunikation og håndværkere, som forstår at udnytte og optimere tiden fremfor at skulle vente på hinanden. Det giver gladere kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere.

Ved et samarbejde med FLD får I et partnerskab, som rækker ud over det sædvanlige: Et hurtigere sagsforløb og mindre ventetid for slutkunde og samarbejdspartner.

Digital byggestyring

Vi håndterer udelukkende vores forsikringssager digitalt. Med digital byggestyring sikrer vi et struktureret og systematiseret sagsforløb, og forskellen er til at mærke:

  • Bedre informationsflow
  • Mindre papir
  • Ingen handlinger overses
  • God og struktureret opfølgning
  • Alle parter er informeret om sagens forløb

Kontakt vores forsikringsafdeling

Vi er klar til at hjælpe og rådgive dig om den bedste løsning.

Andreas Kreutzfeldt | FLD
Andreas Kreutzfeldt
Byggeleder og håndværkstaksator
30 16 08 97
andreas@fld.dk

Claus Gregersen | FLD
Claus Gregersen
Byggeleder og håndværkstaksator
22 10 14 99
claus@fld.dk

Jonas Larsen | FLD
Jonas Larsen
Sektionschef, Forsikring
30 16 08 98
jonas@fld.dk

Heidi Hjortgaard | FLD
Heidi Hjortgaard
Skadesbehandler
30 16 08 93
heidi@fld.dk

En totalløsning giver det bedste sagsforløb

Ved et samarbejde med FLD får du en totalløsning til udbedring af forsikringsskader. Vi tager hånd om sagernes forløb fra det første besøg til den afsluttende rengøring af skadestedet.

Det har stor værdi for os at kunne tilbyde vores samarbejdspartnere og kunder en totalløsning, når vi håndterer forsikringsskader. Gennem årene har vi løbende haft fokus på at udvikle og udvide vores forsikringsafdeling, så vi kan levere den komplette løsning. Vores forsikringsafdeling består således af:

  • Faguddannede byggeledere
  • Dygtige håndværkere fra fire fag
  • Fast team af underentreprenører

 

Alle skader håndteres individuelt

Med vores totalløsning garanterer vi et smidigt og gennemsigtigt sagsforløb, hvor der tages udgangspunkt i den individuelle skade. Fra det øjeblik vi får tildelt en forsikringssag, vil der være løbende dialog mellem forsikringsselskab-byggeleder og byggeleder-kunde.

Byggelederen fungerer som tovholderen og sørger for at holde fast i alle trådene som fast kontaktperson for hhv. forsikringsselskab og kunde. Dette sikrer, at ingen information går tabt hverken den ene eller den anden vej.

Vores samarbejdspartnere tilknyttes dermed én kontaktperson per forsikringssag. Denne måde at håndtere vores sager på sikrer vores samarbejdspartnere et langt mere effektivt og korrekt sagsforløb. Med vedvarende dialog med den samme ansvarlige byggeleder vil der være den bedste føling med sagens fremgang for alle parter.

Med denne håndtering sikrer vi også både kunde og samarbejdspartner en hurtig reaktionstid på henvendelser. Ansvaret for sagen ligger fast hos en af vores byggeledere, og vi skal ikke bruge unødvendig tid på at fordele opgaver internt.

Vi udbedrer skader i total- og fagentreprise for faste forsikringsselskaber:

Alm. Brand – Codan – Alka – Lærerstandens Brandforsikring – Gjensidige/Nykredit – Popermo – Bauta – Købstædernes Forsikring – Lokal Forsikring – Runa Forsikring – Nem Forsikring

Når korthuset ramler, men reddes af effektiv sagsbehandling

Læs casen om Egon og Merethe, som fik udbedret en større vandskade af FLD.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk