Vi tager hånd om jeres forsikringsopgaver

Vi servicerer nogle af landets største forsikringsselskaber og sørger for hurtigt at udbedre skaden, så deres kunder kan komme tilbage til dagligdagen.

Med mere end 15 års erfaring og over 20.000 anmeldelser, har vi  opnået en vis erfaring med udbedring af skader på den bedste og hurtigste måde. Vi kan stadig blive overraskede, men vi er vant til at håndtere lidt af hvert.

Med et fast hold af mangeårige underentreprenører kan vi hurtigt reagere og tænke ud af boksen, når en sag kræver ekstra opmærksomhed.

Hurtig reaktionstid er vigtig i enhver sag. Korrekt sagsbehandling giver forsikringstageren en tryg oplevelse, når vi sammen har den videre dialog omkring løsning af sagen.

Vi udbedrer skader i total- og fagentreprise for faste forsikringsselskaber:

Alm. Brand – Codan – Alka – Lærerstandens Brandforsikring – Gjensidige/Nykredit – Popermo – Bauta – Købstædernes Forsikring – Lokal Forsikring – Runa Forsikring – Nem Forsikring

Kundens tryghed er i centrum

Det kan være en voldsom oplevelse at se sit hjem blive indtaget af en flok håndværkere i forbindelse med en skade. Vi ved af erfaring, at tryghed er det vigtigste i et skadeforløb. Derfor gør vi vores ypperste til, at kunden kan føle sig tryg fra start til slut. Vores forsikringsafdeling er derfor altid yderst opmærksomme på slutkunden, så det bliver en god oplevelse af få udbedret en skade.

Derfor har vi fokus på god kommunikation, hurtig behandlingstid og god kvalitet af det udførte håndværk. Vi sørger for at opdatere kunden og informere undervejs, så alle altid er med på, hvor langt vi er med udbedringen. Kunden tildeles ligeledes én bestemt kontaktperson, som tager hånd om hele sagen og sørger for at informere kunden.

Digital byggestyring

Vi håndterer udelukkende vores forsikringssager digitalt. Med digital byggestyring sikrer vi et struktureret og systematiseret sagsforløb, og forskellen er til at mærke:

  • Bedre informationsflow
  • Mindre papir
  • Ingen handlinger overses
  • God og struktureret opfølgning
  • Alle parter er informeret om sagens forløb

Kontakt vores forsikringsafdeling

Vi er klar til at hjælpe og rådgive dig om den bedste løsning.

Jannich Lind | FLD
Jannich Lind
Byggeleder og håndværkstaksator
30 16 08 70
jannich@fld.dk

Andreas Kreutzfeldt | FLD
Andreas Kreutzfeldt
Byggeleder og håndværkstaksator
30 16 08 97
andreas@fld.dk

Claus Gregersen | FLD
Claus Gregersen
Byggeleder og håndværkstaksator
22 10 14 99
claus@fld.dk

Jonas Larsen | FLD
Jonas Larsen
Sektionschef, Forsikring
30 16 08 98
jonas@fld.dk

SPOC – Single Point of Contact

Vores samarbejdspartnere tilknyttes én kontaktperson per forsikringssag efter SPOC princippet. Denne måde at håndtere vores sager på sikrer vores samarbejdspartnere et langt mere effektivt og korrekt sagsforløb. Med vedvarende dialog med den samme ansvarlige byggeleder vil der være den bedste føling med sagens fremgang for alle parter.

Med SPOC sikrer vi også både kunde og samarbejdspartner en hurtig reaktionstid på henvendelser. Ansvaret for sagen ligger fast hos en af vores byggeledere, og vi skal ikke bruge unødvendig tid på at fordele opgaver internt.

Når korthuset ramler, men reddes af effektiv sagsbehandling

Læs casen om Egon og Merethe, som fik udbedret en større vandskade af FLD.

En totalløsning giver det bedste sagsforløb

Ved et samarbejde med FLD får du en totalløsning til udbedring af forsikringsskader. Vi tager hånd om sagernes forløb fra det første besøg til den afsluttende rengøring af skadestedet.

Det har stor værdi for os at kunne tilbyde vores samarbejdspartnere og kunder en totalløsning, når vi håndterer forsikringsskader. Gennem årene har vi løbende haft fokus på at udvikle og udvide vores forsikringsafdeling, så vi kan levere den komplette løsning. Vores forsikringsafdeling består således af:

  • Faguddannede byggeledere
  • Dygtige håndværkere fra flere fag
  • Fast team af underentreprenører

Vores faste håndværkerteam i forsikringsafdelingen er sammensat af yderst kompetente håndværkere fra el, VVS og tømrer. Vi råder dermed selv over de involverede fag, som oftest er en del af vores sager. Det betyder også, at vi ikke skal ud og indhente tilbud fra travle underentreprenører.

 

Alle skader håndteres individuelt

Med vores totalløsning garanterer vi et smidigt og gennemsigtigt sagsforløb, hvor der tages udgangspunkt i den individuelle skade. Fra det øjeblik vi får tildelt en forsikringssag, vil der være en løbende dialog mellem forsikringsselskab-byggeleder og byggeleder-kunde.

Byggelederen fungerer som tovholderen og sørger for at holde fast i alle trådene som fast kontaktperson for hhv. forsikringsselskab og kunde. Dette sikrer, at ingen information går tabt hverken den ene eller den anden vej.

Alle skader indledes altid med en besigtigelse af skadestedet af byggelederen, så vi kan få det bedste overblik over den enkelte sag. Vi lægger selv vægt på at være tæt på kunden under udbedringsforløbet. Derfor vægter vi også, at kunden kan få mulighed for at sætte ansigt på den ansvarlige byggeleder med et besøg.

 

Fast team af underentreprenører

Vi har gennem tiden været selektive i valget af faste underentreprenører til vores forsikringsafdeling. Nogen er valgt fra, mens andre er valgt til. Denne proces har resulteret i, at vi de sidste mange år har samarbejdet med et fast team af underentreprenører, som vi kender rigtig godt og til enhver tid kan stå inde for.

For ligesåvel som til os selv stiller vi også krav til vores underentreprenører. Vi har selv stor fokus på kvaliteten og tiden af det udførte arbejde, og vi forventer det samme fra vores underentreprenører. For med et effektivt sagsforløb og håndværk i højeste kvalitet kan kunden hurtigt vende tilbage til dagligdagen.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk