DET HELE HANDLER OM AT SKABE OPLEVELSER I ENHVER HENSEENDE

Med disse ord som omdrejningspunkt har Peter U. Bech igennem de sidste 11 år drevet Hotel Hebron, som er en del af Best Western koncernen. Hotellet, der var det første i området, kom til i 1898 og har med sin charme og autentiske aura været en fast del af Vesterbros historie.

Når man taler om at skabe oplevelser i enhver henseende, er det alle sanserne, der skal aktiveres lige fra dufte, syn og følesanserne. Selve helhedsoplevelsen skal være omdrejningspunktet, og hos Hotel Hebron er det ikke unormalt, at kunderne bliver budt velkommen hjem. For hotellet har så mange stamgæster, at hotellet også er blevet en del af gæsternes ’hjem’.

Hotel Hebron rummer 100 værelser og har en belægningsgrad på 90%, og med hele 23.000 værelser til leje i København, er konkurrencen skarp. I takt med, at København igennem de sidste 2 år har slået igennem på den internationale scene som en by, der både kan tilbyde overnatning, gode restauranter og oplevelser, kan man i hotelbranchen mærke et opsving, men også skærpede krav til, hvad man skal kunne tilbyde.

Derfor fylder det meget for Peter U. Bech, at hotellet hele tiden bliver opdateret, og han startede med at tage udgangspunkt i morgenmadsrestauranten. Den skulle være toneangivende for hvordan resten af hotellet skulle renoveres, og samtidig skulle sjælen i bygningen bevares.

Sammen med sin datter Sarah Trebbien er de nænsomt gået i gang med at renovere bygningen, så de glade gæster kan konverteres til ambassadører. 

”De af vores kunder, som er ambassadører for os, er de bedste kunder vi kan få, så det er naturligvis vigtigt for os at have fokus på dem”, siger Peter Bech fra Hotel Hebron. Han lægger også stor vægt på, at hotellet benytter de rigtige samarbejdspartnere.
”Normalt ville et hotel som vores holde lukket under istandsættelsen, for at kunne renovere uden at være til gene for gæsterne. Men Finn L. & Davidsen er medvirkende til, at det ikke er nødvendigt. Der er en gensidig forståelse for, at den daglige drift kører, at der ikke bliver larmet fra morgenstunden, og at der bliver taget hensyn til kunderne. Det er alfa omega for, at vi kan have åbent samtidig med istandsættelsen”, forklarer Peter Bech.

Skarp projektstyring er nøglen
For 2 år siden blev Finn L. & Davidsen valgt som Hotel Hebrons faste servicepartner på El og VVS. En af årsagerne til det var et tæt samarbejde og professionel håndtering af sagerne. Peter Christiansen fra Finn L. & Davidsens Amager afdeling har gennem de sidste 5 år været en fast del af renoveringsholdet, og han tager i den grad ejerskab til opgaven og det gør hotelledelsen tryg.
”Det har bl.a. bevirket, at vi kan skære ned i antallet af byggemøder, og det giver mig tryghed at vide, at projektet kører som det skal”, fortæller Peter Bech.

Peter Christiansen fra Finn L. & Davidsen på Amager er stolt over at have så stor del i renoveringen af hotellet: ”Det gør mig virkelig glad. Her er så rart at komme, der er tillid til hinanden og en ligeværdighed, der gør, at man lige går den ekstra mil, for at projektet kommer godt i land”, fortæller han og fortsætter:

”Vi har igennem renoveringerne blandt andet afleveret 12 værelser før tid, fordi vi ved, hvor vigtigt det er for hoteldriften, at de kommer i brug igen så hurtigt som muligt. Derfor er det vigtigt for mig, når vi går i gang med disse projekter at se på, hvor tingene kan optimeres, sørge for at beslutningerne bliver taget, så hele tidsplanen ikke skrider, samtidig med vi udviser forståelse for hele processen.

Det skal være en god oplevelse for alle parter
Nøgleordet for begge brancher og ikke mindst samarbejdet, må være at sørge for, at kunderne får en god OPLEVELSE!

Finn L. & Davidsen er med til at lave en total renovering af hotellet både på El- og VVS delen, som i år består af 22 lejligheder. Projektet startede i december 2016 og forventes af blive afsluttet ultimo april 2017.

>> Besøg Hotel Hebron – klik her